نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و کالیاری| برد قاطع در سن سیرو واکنش فدراسیون به فساد بزرگ در لیگ برتر نتیجه بازی پرسپولیس و هوادار+ ویدیو گل‌ها(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| آقایی آل کثیر ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و هوادار(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل دوم پرسپولیس به هوادار با دبل آل کثیر | عیسی فرصت‌سوزی‌ها را جبران کرد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و مس رفسنجان (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تقابل نویدکیا و سپاهان برنده نداشت مدیرعامل سابق استقلال در خواب زمستانی! تعیین پاداش قهرمانی استقلال ترکیب پرسپولیس برای مسابقه با هوادار اعلام شد | بازگشت عالیشاه به ترکیب اصلی جریمه نقدی استقلال و محرومیت هاشمی‌نسب و حامدی‌فر + عکس پخش زنده بازی هوادار و پرسپولیس در لیگ برتر (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی مس رفسنجان و سپاهان در لیگ برتر (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچسترسیتی و فولام (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | یورش پپ و شاگردانش به جام قهرمانی قرارداد حجازی از طرف باشگاه استقلال به سازمان لیگ ارسال نشده است درآمد ام‌باپه در رئال مادرید چقدر است؟ مشهد، میزبان مسابقات کشوری ووشوی بزرگسالان کشور نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوکوهاما مارینوس و العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا| کامبک ژاپنی نکونام لیست ورود و خروج را تکذیب کرد تجلیل از ۱۵۰ مدال‌آور خراسانی در دهه کرامت مورینیو در راه ترکیه!
سرخط خبرها

حال و هوای شاد تیم ملی در قرقیزستان+عکس

  • کد خبر: ۱۶۹۱۵۲
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴
حال و هوای شاد تیم ملی در قرقیزستان+عکس
تیم ملی فوتبال ایران وضعیت با ثباتی در کشور قرقیزستان دارد و با روحیه بالا در حال آماده سازی است.

 

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تیم ملی فوتبال ایران درحالی امروز رخ در رخ تیم فوتبال افغانستان می‌گذارد که تمرینات منظمی را در روزهای حضورش در کشور قرقیزستان سپری می‌کند. 

*کادر فنی تیم ملی به همراه آنالیزورها برخلاف شایعات بازی‌های کافا را جدی گرفته‌اند و با حساسیت بسیار بالایی در حال آنالیز حریفان هستند. 

*در کشور قرقیزستان ایرانی‌های آن چنانی حضور ندارند. حدود 700 ایرانی در این کشور حضور دارند که برای تماشای تمرینات تیم ملی به هتل محل اقامت ایران مراجعه می‌کنند.

*پیش از بازی ایران مقابل قرقیزستان برخی ایرانی‌های حاضر در این کشور بابت قیمت گذاری بلیت بازی ایران مقابل افغانستان گله داشتند. بلیت این بازی به پول ایران حدود 700 هزار تومان می‌شود.

*نکته قابل توجه قبل از بازی با افغانستان انجام تمرین در محوطه هتل است که نگاه‌ها را به سمت و سوی خود جلب کرده است.

*آرامش کشور قرقیزستان نکته مثبتی است که ملی‌پوشان به آن اشاره دارند.

*در میان بازیکنان تیم ملی سردار آزمون و مهدی طارمی از همه با روحیه‌تر جلوه می‌کنند. این موضوع ممکن است به دلیل بازی‌های نسبتان آسانی باشد که پیش روی ملی‌پوشان قرار دارد. 


عکس‌ها: نعیم احمدی-قرقیزستان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->